Kennisbank Sendt
Hoe kan lead generation helpen bij het behalen van meer omzet?
Er zijn een aantal nobele motivatoren om een bedrijf te starten, zoals het nastreven van een passie of het uitoefenen van zelfexpressie. Maar de grootste en misschien belangrijkste reden om [...]
Hoe bepaal je een leadprijs?
Leads zijn voor elk bedrijf van levensbelang. Zig Ziglar zei het al: “You are out of business, if you don’t have a prospect.” Leads werven is een middel met als [...]
Dit is hoe lead generation latente, acute en specifieke behoeften omzet naar een concrete behoefte
Je herkent het vast wel: al een paar weken of zelfs maanden heb je een bepaald product (een auto, nieuwe gehoorapparaat, verzekering, goed doel…) wat je wilt kopen of ondersteunen. [...]
De WHY van Sendt: waarom wij doen wat wij doen
Het is een van de best bekeken video’s op TED.com met meer dan 50 miljoen (!) views: de video van Simon Sinek over ‘start with why’. Al in 2009 kaartte [...]
Bedrijven lopen nog steeds grote risico’s op hoge boete met e-mailmarketing
Het zal je vast niet zijn ontgaan. Op 25 mei 2018 is de GDPR (General Data Protection Regulation) in werking getreden. Een nieuwe Europese wet die gevolgen heeft voor e-mailmarketing. [...]
Wat is nou precies Lead Nurturing en hoe pas ik dit toe?
Wat is nou precies Lead Nurturing en hoe pas ik dit toe? Dit is een probleem waar veel organisaties/afdelingen tegen aan lopen. Lead Nurturing is simpelweg het warm houden van [...]
Zo zorg je dat je e-mails worden afgeleverd
Je hebt veel tijd besteed aan het bedenken en uitwerken van een e-mailcampagne. Je verstuurt je e-mailing en dan vallen de resultaten toch wat tegen. Je gaat analyseren waar het [...]
Bel-me-niet-register verdwijnt. Ook telemarketing wordt opt-in
Het kabinet gaat de regels voor telemarketing aanscherpen. Bedrijven mogen in de toekomst klanten niet meer benaderen met aanbiedingen zonder vooraf toestemming te hebben gekregen van die consumenten. Nu is [...]
Handige rekentool
Wanneer je in staat bent om de CPM (cost per 1000 vertoningen), CTR (click through ratio), CPC (cost per click), CR (conversion ratio) CPA (cost per action) cijfers op de [...]
Waarom Native advertising werkt!
Native advertising is reclame verwerkt in content zodat het zo weinig mogelijk als reclame wordt ervaren. Native advertising is ‘hot’, en niet voor niets. In de afgelopen 10 jaar is [...]