Kennisbank Sendt
Hoe zorgen wij voor meer transparantie, een nauwere samenwerking en nog betere leads?
Betere leads en het maximale rendement halen uit de beschikbare marketingbudgetten. Beter inzicht in wat wel en niet werkt om zo resultaten te kunnen optimaliseren. Als dit goed klinkt, [...]
Waarom ‘performance-based’ op basis van het afrekenmodel, een ontoereikend model is
Traditioneel geldt de definitie nog steeds als een vorm van marketing waarbij alleen wordt betaald voor het behaalde resultaat. Maar waar denk jij aan bij het woord ‘performance-based’? Het [...]
Wat is een goede opvolging voor Marketing Qualified Leads?
Je krijgt goede leads binnen… en dan? Kwalitatieve leads zijn kostbaar en daarom is het belangrijk dat de opvolging hiervan zorgvuldig gebeurt. Als er niet direct een sales uit [...]
Het pad voorwaarts in 2021: trends en uitdagingen
Bijna één miljoen hits. Dat krijg je als je Googlet op “lead generation” trends 2021. Je scherm vult zich met de meest uiteenlopende onderzoekjes van kleine, middelgrote en corporate [...]
Een terugblik op 2020: Uitdagingen, vooruitgang en een pad voorwaarts
2020 was een uitzonderlijk, grensverleggend, disruptief en uitdagend jaar, op z’n minst. Daar waar veel ondernemers hun businessmodel zagen verpulveren en anderen juist een abnormale groei doormaakten. Waar bedrijven [...]
Wordt TikTok hét advertentieplatform van 2021?
Eén van de meest gedownloade apps ter wereld met 2 miljard(!) downloads (1). 800 miljoen actieve gebruikers wereldwijd (2). Gemiddeld een dubbel engagementpercentage in vergelijking met Instagram en meer [...]
Wie zijn jouw concurrenten op Google en Facebook?
‘Concurreren jullie niet met ons, wanneer jullie campagnes voor ons promoten en leads werven?’ Een goede en terechte vraag die wij regelmatig krijgen van onze klanten. Als lead agency kopen [...]
Hoe kun je sales en marketing succesvol samensmelten?
Marketing en sales worden steeds vaker in één adem genoemd, ‘smarketing’ zoals deze term ergens in 2007 al werd geïntroduceerd door superslimme marketeers van Hubspot. Maar weet jij hoe je [...]
Voegt een kortingssite nog wel waarde toe aan een webshop? Insendtive.shop bewijst van wel.
Wist je dat 75% van de coupongebruikers naar aanbiedingen kijkt, voordat ze weten wat of überhaupt waar ze een aankoop gaan doen? Vaak worden couponwebsites gebruikt nét voordat een aankoop [...]
De impact van de nieuwe AVG-wetgeving op jouw sales
25 mei 2018. Is dat een datum die een belletje doet rinkelen? Voor hen in een vak waar privacy een onderdeel van is, 100%! Op deze dag was namelijk de [...]