Kennisbank Sendt
Nieuw platform! zonnepanelen-centraal.nl
Wat is zonnepanelen-centraal.nl? Zonnepanelen-centraal.nl is een initiatief van Sendt Online Marketing B.V. Het online platform voor de meest uiteenlopende tips & weetjes. Op zonnepanelen-centraal.nl staat uitsluitend informatie over zonnepanelen. [...]
Hoe kom jij er achter wat een goede leadprijs zou zijn?
Stel je voor. Je bent marketingverantwoordelijke en krijgt de opdracht om een lead generation campagne op te starten. Jouw salesafdeling heeft immers een continue aanwas nodig van kwalitatieve leads [...]
Lead generation als marketeer: 5 uitdagingen en hoe je dit oplost
Marketing is zo veel waardevoller wanneer je het inzet om te experimenteren in plaats van het najagen van de drang naar efficiëntieverbeteringen. Je kunt marketing dus veel beter inzetten [...]
De Telecommunicatiewet is veranderd. Sendt heeft een oplossing!
Begin deze maand was het zo ver: de intrede van de nieuwe wetgeving telecommunicatie. In onze vorige blog legden wij uitgebreid uit wat dit precies inhoudt. Maar hoe zit [...]
Help, third party cookies verdwijnen! Wat nu?
Het einde van third party cookies is nabij, nu ook Google Chrome heeft aangekondigd deze af te schaffen voor 2022. Mozilla en Apple waren al zo ver. Hoe werkt [...]
Wat de Wetswijziging Telecommunicatiewet 2021 betekent voor jou!
1 juli 2021 zal de (sales)geschiedenisboeken in gaan als de dag dat cold calling voor altijd zou veranderen. Dan treedt er namelijk een wetswijziging in de Telecommunicatiewet in werking. [...]
Hoe bereik je de nieuwe ‘duurzame’ consument online?
Duurzaamheid is geen trend meer, het is inmiddels een gegeven. Dat werkt door op marketing, sales en de algehele bedrijfsvoering. De nieuwe duurzame consument is leidend. Om jou optimaal [...]
17 aandachtspunten voor de conversie-optimalisatie van landingspagina’s
White paper aanvragen Een goede landingspagina maken is één van de meest effectieve manieren om online conversies en leads te genereren. Maar hoe kan je een goede landingspagina maken? [...]
Waarom gepersonaliseerde leadopvolging zo belangrijk is en hoe jij dit kan doen
Stel: de leads uit social media, de website, Adwords en display ads komen allemaal in één bakje terecht en worden op dezelfde manier opgevolgd. Is dit slim? Nee, want [...]
Hoe kan transparantie de sleutel vormen tot de meest optimale samenwerking?
Vanaf 1 juli 2021 gaat de nieuwe telecommunicatiewet waarschijnlijk zijn intrede doen, nadat deze op 26 januari werd aangenomen in de Tweede Kamer en mee werd ingestemd op 9 [...]